onsdag den 2. januar 2008

Så må der rockes / Strøtanker om Zen'en


Dette indlæg skrives med Motorhead i ørerne, tonerne kommer fra den famøse Creative Zen. Jeg har siddet og puslet med herlighederne, mens kæresten bager pandekager.

Installationen af software forløb smertefrit. Og, når først lige man får hittet ud af, hvilket program der kan bruges til at flytte musikfiler over på Zen'en - kører det jo bare derudaf. Jeg lurer på, om man kan trække filer fra Stifinderen, over på Zen'en, men det har jeg ikke fået prøvet endnu.

Pt danser jeg bare lidt rundt i stuen til musikken :-)

Når det kommer til selve Zen'en er jeg også meget imponeret. Gadgetten kan vise albumart & ur - mens man lytter til sin favoritmusik. EQ'en er rigtig god, ligesom jeg er positiv overrasket over høresticksne. Endelig er vild med, at man kan ændre skærmorientering i displayet, og har allerede vendt min rundt - så displayet "ligger ned" i forhold til default-indstillingen.

Godt Nytår til alle,

(foto: w3.pricerunner.com)

Ingen kommentarer: