tirsdag den 22. januar 2008

Audacity og Podcast.

Den lille ekstra opgave med Audacity kunne jeg ikke komme til at lave, da jeg allerede har programmet installeret. Bruger det til at spille gamle LP'ere over med, og det er det faktisk helt genialt til.

Jeg er gået i gang med, at hente en Podcast fra Mennesker og Medier, men jeg kan ikke forestille mig det er noget, jeg vil bruge så voldsomt meget. Jeg foretækker til enhver tid netradioen, eller DAB'en. Sføli er det rart med en MP3-afspiller, og nu må vi se - det kan jo være jeg får Pod-feber. For det er sjældent jeg er hjemme, fredag eftermiddag til at høre M&M.

I gamle dage på Klostergade i Slagelse, plejede vi at høre M&M til den halvsene morgenmad og obligatoriske kop the. Hvilket får mig til at tænke på, om man kan Podcaste Spørgehjørnet med Carsten Wiedemann (som den gang kom lige efter M%M..)
Jeg må ind og kigge..

Ingen kommentarer: