mandag den 26. november 2007

Library-thing.

Jeg har snuset til LT før, men har aldrig rigtig fået taget mig sammen til, at taste nogle bøger ind i min profil. Det er der rådet bod på nu, og efter lidt mokken rundt, lykkedes det mig at få indsat en lille random liste.


En lille anke, i forhold til opgavebeskrivelsen, skulle være, at man ikke bare kan indsætte sin bogreol, ved at oprette et nyt indlæg. Meningen med formuleringen, er sikkert god nok, men tvetydigheden forvirrede lidt. Efter at have klikket lidt rundt i mine indstillinger - lykkedes det, at få listen på plads. Men, hvis nogen lykkes med at oprette "reolen" som indlæg, er jeg villig til at lære mere.

1 kommentar:

Birte sagde ...

Hej Martin.
Jeg fik bogreolen ind i min blog pr. indlæg, men du har ret: Helt nemt var det ikke. Faktisk skal man kigge lidt på HTML- koderne og så slette noget af det! Det er jo helt klart for enhver!! Men jeg har husket at afgive min stemme- du kan jo se, om min afstemning er noget for dig??
:-) Birte