mandag den 26. november 2007

Google-reader usw.

Efter oprettelse af Gmail, og en blog - kom vi til den famøse Google-reader. Jeg har en Reader installeret hjemme, men har et lidt tvetydigt forhold til denne funktion. For naturligvis sparer den mig, for en masse tid, og klikken rundt på diverse sider. Men, er denne klikken rundt, ikke en del af indtrykket når man læser en blogtekst?

Gang på gang - tager jeg mig selv i, alligevel at klikke ind på en given blog. Og, jeg sys faktisk, at det kan være lige så godt, at gå direkte til den enkelte blog - fremfor at bruge Reader'en. Man får en anden oplevelse af blogteksten, ved at gå ind på selve bloggen. Det design der er på selve siden, giver et andet indtryk - end hvis man bare læser den "kedelige" txt i Google Reader. Men, nu må vi se - jeg har skrevet kommentar hos Nanne. Og jeg er ligeledes subscriber hos Nanne, men også Kalle (som for resten, ser ud til at have nogle spændende indlæg) og Henriette.

Frokost!

1 kommentar:

kmh sagde ...

Hej Martin. Godt at se, at du allerede er i godt i gang med de 23 Ting :)
Hilsen Karen-Marie