onsdag den 20. februar 2008

FaceBook

Som nævnt i forrige indlæg har jeg tyvstartet med Facebook, under groft gruppepres - men nu begynder hele ræset at irritere mig, grænseløst!.

Det er muligt at networking er vejen frem, men så lad os bruge Facebook, LinkedIn og andre til networking. Og, ikke til at sende alle mulige af disse hersens test og quizzer rundt. Jeg erkender på Syndens Alter, at jeg også selv har været med til, at sende disse "applications" rundt. Men, nu har jeg set lyset, og følt på min egen (spinkle, hehe) krop, hvor meget tid disse applications tager.

End of sure opstød.

PS: Skulle du alligevel have lyst til, at få mig på vennelisten, så søg efter Martin Okholm Pedersen

2 kommentarer:

Mona Madsen sagde ...

Kære Martin: du har i flot stil gennemført forløbet og er nu med i opløbet (lodtrækningen) om slutpræmien!

Mona Madsen sagde ...

Kære Martin: du har i flot stil gennemført forløbet og er nu med i opløbet (lodtrækningen) om slutpræmien!